FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Chciałbym skontaktować się z Wami. Co powinienem zrobić?

Jesteśmy do Waszej dyspozycji 7 dni w tygodniu.

Jeśli chcesz zapytać o dostępność danego zestawu lub modelu albo po prostu chcesz podzielić się swoimi wrażeniami na temat naszego sklepu, proszę napisz do nas maila na adres pomoc@czasnaklocki.pl

Jesteśmy również dostępni na Facebook i Instragram. Nasz ninja od mediów społecznościowych - jeśli akurat nie jest zajęty podbojem internetu - również udzieli Ci odpowiedzi na nurtujące pytania i palące kwestie.

A dla wybitnie niecierpliwych oferujemy Pogotowie Klockowe, które działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 16 pod numerem tel.: +48 512 516 516 

Złożyłem zamówienie, dokonałem już płatności, ale chciałbym dodać jeszcze kilka pozycji do mojego zamówienia, jak mam to zrobić?

Po prostu złóż kolejne zamówienie i dokonaj płatności jak zwykle. Skonsolidujemy wszystkie Twoje zamówienia na ten sam dzień, jeśli wszystkie Twoje zamówienia posiadają ten sam adres dostawy.

Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Wyślemy Ci email z potwierdzeniem zamówienia. Zawiera on numer zamówienia i potwierdza informacje o dostawie, które nam podałeś. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia w ciągu 24 godzin, skontaktuj się proszę z nami.

Jak długo muszę czekać, aż moje zamówienie będzie gotowe?

To zależy od wybranej metody wysyłki. W większości przypadków przesyłka dociera do adresata w ciągu 48 godzin od potwierdzenia płatności. Więcej informacji na temat czasu dostawy naszych klocków znajdziesz TUTAJ.

Jak mogę dokonać zwrotu lub wymiany?

Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się TUTAJ.

Czy dajecie Państwo gwarancję na zakupione klocki?

Sprzedawane przez nas produkty są oryginalnymi produktami LEGO, COBI i Playmobil. Produkowane są one w najwyższym standardzie. Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, poinformuj nas o tym niezwłocznie.

Czy aby kupić klocki muszę się wcześniej zarejestrować w Waszym sklepie?

Rejestracja w sklepie nie jest wymagana, jednak ze swojej strony mocno zachęcamy do rejestracji konta ze względu na wiele dodatkowych korzyści, takich jak:

  • podgląd statusu realizacji zamówień
  • podgląd historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania dużych rabatów w naszym programie lojalnościowym

Co daje uczestnictwo w programie lojalnościowym Czas Na Klocki?

Zasady są proste. Za każdy 1 zł wydany w naszym sklepie uzyskasz 1 punkt. Gdy uzbierasz 100 punktów, otrzymasz 5 zł do wykorzystania w następnych zakupach w naszym sklepie.  

Dla przykładu: Kupujesz w naszym sklepie zestaw za 300 zł, co daje Ci automatycznie 300 punktów. W kolejnych zakupach będziesz miał możliwość skorzystania ze zniżki w wysokości 15 zł. To naprawdę się opłaca! 

Podgląd aktualnego stanu punktów znajdziesz w profilu swojego konta. Szczegóły TUTAJ.

 

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium