Jesteśmy do Waszej dyspozycji 7 dni w tygodniu.
Jeśli chcesz zapytać o dostępność danego zestawu lub modelu albo po prostu chcesz podzielić się swoimi wrażeniami na temat naszego sklepu, proszę napisz do nas maila na adres pomoc@czasnaklocki.pl
Jesteśmy również dostępni na Facebook i Instragram. Nasz ninja od mediów społecznościowych - jeśli akurat nie jest zajęty podbojem internetu - również udzieli Ci odpowiedzi na nurtujące pytania i palące kwestie.
A dla wybitnie niecierpliwych oferujemy Pogotowie Klockowe, które działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 16 pod numerem tel.: +48 512 516 516
Po prostu złóż kolejne zamówienie i dokonaj płatności jak zwykle. Skonsolidujemy wszystkie Twoje zamówienia na ten sam dzień, jeśli wszystkie Twoje zamówienia posiadają ten sam adres dostawy.
Wyślemy Ci email z potwierdzeniem zamówienia. Zawiera on numer zamówienia i potwierdza informacje o dostawie, które nam podałeś. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia w ciągu 24 godzin, skontaktuj się proszę z nami.
To zależy od wybranej metody wysyłki. W większości przypadków przesyłka dociera do adresata w ciągu 48 godzin od potwierdzenia płatności. Więcej informacji na temat czasu dostawy naszych klocków znajdziesz TUTAJ.
Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się TUTAJ.
Sprzedawane przez nas produkty są oryginalnymi produktami LEGO, COBI i Playmobil. Produkowane są one w najwyższym standardzie. Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, poinformuj nas o tym niezwłocznie.
Rejestracja w sklepie nie jest wymagana, jednak ze swojej strony mocno zachęcamy do rejestracji konta ze względu na wiele dodatkowych korzyści, takich jak:
Zasady są proste. Za każdy 1 zł wydany w naszym sklepie uzyskasz 1 punkt. Gdy uzbierasz 100 punktów, otrzymasz 5 zł do wykorzystania w następnych zakupach w naszym sklepie.
Dla przykładu: Kupujesz w naszym sklepie zestaw za 300 zł, co daje Ci automatycznie 300 punktów. W kolejnych zakupach będziesz miał możliwość skorzystania ze zniżki w wysokości 15 zł. To naprawdę się opłaca!
Podgląd aktualnego stanu punktów znajdziesz w profilu swojego konta. Szczegóły TUTAJ.